Reklamačný formulár

Reklamácia tovaru musí obsahovať popis závady, číslo obj., meno objednávajúceho, spiatočnú adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu pre prípadný kontakt.
Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky. Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom. V prípade oprávnenej reklamácie bude tovar opravený alebo vymenený, tovar bude odoslaný na náklady predajcu. Ak nie je oprava, či výmena možná, budú vrátené finančné prostriedky. O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Dôležita informácia: Reklamovaný tovar je potrebne odoslať ako balík na poštu, nie na dobierku. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru, len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 0915 429 026 alebo emailom na adresu: info@hmmoda.sk
Na tovar zakúpený v internetovom obchode HMmoda.sk sa vzťahuje 24 mesačná záruka.
Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený .